4 ארבע סיבות לשכור שירותי חברה לשיווק דיגיטלי לתכנון אסטרטגיה שמתאימה לשנת 2022
ראשי » 4 ארבע סיבות לשכור שירותי חברה לשיווק דיגיטלי
אז איך עובד שיווק דיגיטלי בשנת 2022, או רוצים לפתח אסטרטגיה שיווקית אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? זהו לעדיין אתגר נפוץ שבעלי עסקים רבים מתמודדים איתו, מכיוון שרובם אינם מבינים עד כמה חיוניים היום הערוצים הדיגיטליים והמובייל לגיוס ושימור לקוחות. יחד עם זאת, אין להם תוכנית משולבת לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית וצמיחת החברה, כדי להגיע באופן יעיל אל הקהלים שלהם באינטרנט. לפתרון כל אחת מהאתגרים הניצבים בפני בעלי עסקים שמעוניינים לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה, צוות מקצועי ומיומן של חברה לשיווק דיגיטלי ממליץ על מגוון פתרונות שיווקיים ועל הצעדים שיסייעו לכם לייעל את אסטרטגיית השיווק שלכם, על מנת להשיג יותר לקוחות כבר בשנת 2022.
אבל ראשית בואו רגע נבין מהו שיווק דיגיטלי לשנת 2022?
שיווק דיגיטלי, שנקרא גם שיווק מקוון, מתייחס באופן פרטני ל"השגת יעדי שיווק באמצעות יישום מדיה וטכנולוגיות דיגיטליות". אסטרטגיית שיווק דיגיטלית רב-ערוצית משלבת טכנולוגיה ומדיה על פני פעילויות שיווק שונות, תוך התארגנות לא לפי סוג הטכנולוגיה, אלא לפי מטרת הקמפיין.
מטרת מאמר זה היא להציג ארבע סיבות שמסבירות למה בעלי עסקים זקוקים לאסטרטגיית שיווק דיגיטלי. צוות של חברת שיווק דיגיטלי משלב שיטות אלו להשפעה על מסע מלא של הלקוח, ומלווה אתכם עד להשגת מטרות השיווק הדיגיטלי שלכם, עם תחזוקת התוצאות ושינוי הקמפיינים בהתאם לצורך, בכפוף להנחיות גוגל, ותגובות קהל היעד.
התוצאה היא תמיד אחת: הגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם, שמובילה לשימור לקוחות קיימים והשגת לקוחות חדשים.
15 דוגמאות לטכנולוגיות דיגיטליות ואפשרויות מדיה לקמפיינים שיווקיים היום
מומחי שיווק דיגיטלי ממליצים על 15 אפשרויות לסוגים שונים של טכנולוגיות שיווק, שמשתרעות על פני שישה ערוצי מדיה דיגיטלית. שימו לב:
- שיווק בגוגל.
- שיווק ברשתות החברתיות.
- פרסום דיגיטלי.
- יחסי ציבור דיגיטליים.
- מסרים דיגיטליים.
- תשלום לפי קליק (PPC).
- פרסומות מקוונות.
- שיווק שותפים.
- שיווק בדואר אלקטרוני.
- חיפוש אורגני (SEO).
- אירוח מאמרים באתרים מובילים.
- קישורים נכנסים.
- צבירת אזכורים ברשת.
- מאמרי חסויות.
- שיווק על ידי משפיענים.
אבל כדי להשיג תוצאות מרשימות, שיטות דיגיטליות חייבות להיות משולבות גם עם מדיה קלסית כמו דפוס, טלוויזיה ודיוור ישיר, כחלק מתקשורת שיווקית רב-ערוצית. חשוב מכך, היום יותר מתמיד, אתם צריכים להיות מסוגלים להוכיח את הערך של העבודה שלכם.
ייעוץ אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעסקים
בכל שיטת שיווק דיגיטלי, יש מגוון טקטיקות מפורטות שחשובות להצלחה, לכן צריך להעריך כל שיטה ולהציב עדיפות לשיטות המובילות. השיטות העיקריות כוללות, בין היתר:
- תוכן איכותי עבור אוטומציה של דואר אלקטרוני.
- התאמה אישית של אתרים לתוכנית השיווק.
- מיקוד מחדש.
- ותוכן מותאם לחיפוש אורגני.
ללא קשר לצעדים הנדרשים ליצוע בתהליך השגת מטרות אופטימיזציה של שיווק דיגיטלי, לצוות של חברת שיווק דיגיטלי יש את הכלים, הידע והתבניות על מנת לתמוך בכם בשיפור הכישורים שלכם בתהליך, והגברת הביצועים בנוף מאתגר עבור משווקים.
שיווק דיגיטלי לשנת 2022 למתחילים
יצירת תוכניות דיגיטליות מתרחשות לרוב בשני שלבים:
- ראשית נוצרת תוכנית שיווק דיגיטלית נפרדת. גישה זו שימושית לקבלת הסכמה ורכישה באמצעות הצגת ההזדמנויות והאתגרים. בשלב זה ניתן למפות דרך על ידי הגדרת יעדים ואסטרטגיות ספציפיות לשיווק דיגיטלי.
- שנית, אמצעים דיגיטליים משתלבים באסטרטגיית השיווק, וזוהי פעילות ליבה, אבל אינה מצדיקה תכנון נפרד, למעט הטקטיקה. זה השלב שבו השיווק המשולב בכל הערוצים שלכם יהיה היעיל ביותר. זו המטרה, והמומחים בתחום מובילים אתכם להשגתה.
אז מהם הצעדים הבאים למיטוב מלא של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי?
בעלי עסקים רבים משתמשים במדיה דיגיטלית באופן יעיל עם השגת תוצאות מצוינות מהחיפושים בגוגל, תגובות לאימיילים או צעדי שיווק ברשתות החברתיות.
אבל באותה מידה שרבים מחמיצים הזדמנויות להשתלבות טובה יותר, או שהם מתמודדים עם אתגרים שונים, צוות שיווק דיגיטלי מציג בפני מנהלי ובעלי עסקים תוכניות שיווק מותאמות אישית שפותרות תחילה את הבעיות הדחופות עם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי עתידית רחבה יותר.
כל כלי השיווק והתבניות שמוצגים על ידי מומחי שיווק דיגיטלי מיועדים להעצים מנהלים ומשווקים עם אסטרטגיית שיווק מנצחת, ברורה ותמציתית, על מנת להשיג עוד לקוחות.
הנה 4 הסיבות העיקריות שמסבירות למה יתכן שתזדקקו לאסטרטגיית שיווק דיגיטלי לשנת 2022
לבעלי עסקים שעדיין אין להם אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית, או שהם מעוניינים להבין אילו נושאים עסקיים חשוב לכלול בתוכנית אסטרטגית, הנה ארבעת הבעיות הנפוצות ביותר, שלפי הניסיון של נציגי חברת שיווק דיגיטלי מתעוררות כשבעלי עסקים אינם מתנהלים לפי תוכנית שיווק מפורטת ומותאמת לצרכים שלהם.
כלומר, אין להם אסטרטגיה ברורה, אז הם "יורים" לכל הכיוונים, ולכן גם אינם משיגים מטרות ממוקדות.
1. העדר כיוון ברור
לחברות רבות שאין להם אסטרטגיה דיגיטלית, וגם לחברות רבות שיש להן, אין מטרה אסטרטגית ברורה למטרות שהן מעוניינות להשיג באינטרנט מבחינת השגת לקוחות חדשים או בניית קשרים עמוקים יותר עם הלקוחות הקיימים.
2. חוסר הכרות עם הקהל המקוון או נתח השוק
דרישת הלקוחות לשירותים מקוונים עשויה להיות לא ברורה אם אינה נחקרת. חשוב מכך, אין אפשרות להבין את השוק המקוון. הדינמיקה תהיה שונה מערוצים קלסיים עם סוגים שונים של פרופיל והתנהגות לקוחת, מתחרים, ואפשרויות לתקשורת שיווקית.
לצוות חברת שיווק דיגיטלי יש כלים שיווקיים שתומכים במחקר ובתכנון. מודול ניתוח המתחרים הפופולרי של נציגי החברה, במסלול הלמידה של אסטרטגיה דיגיטלית מעשית, עמוס בתבניות ומטריצות, על מנת לסקור את הביצועים היחסיים של המתחרים המרכזיים שלכם.
עם כישורי השיווק של המומחים, הם תומכים במשווקים, במנהלים ובצוותים כדי לבנות אסטרטגיית שיווק מנצחת שתוביל להשגת המטרות, המרות לידים ללקוחות משלמים, ושימור יותר לקוחות, עם האצת ההחזר על ההשקעה שלכם משיווק דיגיטלי.
3. העדר הצעת ערך מקוונת חזקה
כחלק מהגדרת היקף ההזדמנויות בשימוש בגישה אסטרטגית לשיווק דיגיטלי, כדאי לחשוב על האינטראקציות עם הקהל הדיגיטלי, להבין את התקשורת ולנהל בהתאם שיח שיווקי. הצעת ערך דיגיטלית מוגדרת בבירור שמותאמת לפרסונות לקוח היעד השונות, מסייעת לבידול השירות המקוון ועידוד לקוחות קיימים וחדשים להישאר נאמנים.
עם הכלים המתקדמים, צוות שיווק דיגיטלי סוקר את החוויות הדיגיטליות של הלקוחות, מנהל אינטראקציות שיווק דיגיטלי, ומוצא הזדמנויות חדשות, להוספת ערך לתדמית ולנוכחות הדיגיטלית שלכם.
4. מתחרים קיימים ומתחילים צוברים נתח שוק. ברוב המקרים על חשבונכם. שימו לב:
ללא הקדשת מספיק משאבים לשיווק דיגיטלי, או שימוש בגישה שאינה מקצועית, נטולת אסטרטגיות מוגדרות בבירור, המתחרים משתלטים על נתח השוק שיכול להיות שלכם.
מומחי חברת שיווק דיגיטלי מעדכנים אתכם בטרנדים ובחידושים האחרונים במגזר שלכם, כך שתוכלו להקדים את התחרות במקום לדשדש מאחור.
בשורה התחתונה, זה הזמן לשנות את אסטרטגיית השיווק ולהאיץ את התוצאות היום
החדשות הטובות הן שיש סיבות חזקות ליצירת אסטרטגיה דיגיטלית ולשינוי מערך השיווק, שבהן אתם יכולים להשתמש על מנת לשכנע את הקולגות והלקוחות שלכם. אם המטרה היא לשלב את השיווק הדיגיטלי עם מערך השיווק הנרחב, חברת שיווק דיגיטלי תלווה אתכם בתהליך.
למומחים אלו יש את האפשרויות שמתאימות לעסקים קטנים וגדולים, עם יועצים ומנהלי פרויקטים שיסייעו לכם לשפר את הכישורים ולהגדיל את העסק שלכם.