שידורים חיים לעסקים

שידורים חיים

אז מה ההבדל בין שידורים חיים לעסקים לסתם יצירת וידיאו עם תוכן שיווקי? או מודעת וידיאו ברשתות החברתיות?

אז למעשה כשמו כן הוא, שידור חי הוא שידור וידיאו ישיר לקהל הלקוחות שלנו באמצעות הפלטפורמות השונות, כאשר כל מה שאנחנו מצלמים נראה ישיר במסך הלקוחות שלנו.

את השידורים חיים לעסקים אפשר לבצע דרך פלטפורמת יוטיוב, טיקטוק והדרך שהכי נפוצה – אינסטגרם ופייסבוק. חשוב לציין ששידורים חיים לא מותאמים לכולם, אבל הם בהחלט כלי חזק מאוד למי שמערב את הלוקחות שלו בחיי העסק – דבר שקונה את אמון הלקוחות שלנו ויוצר אצלנו לקוחות אמיתיים שממש מעורבים במוצר שלנו.

לעומת העלאת מקטע וידיאו רגיל, או מודעת וידיאו, הלקוחות שלנו יכולים להיות פעילים ולהגיב לנו לשידור עצמו ולמעשים והאירועים אשר מתרחשים מולם במסך – מה שגורם לאווירה "אינטימית עם הלקוחות, ויוצר קשר חזק מאוד בכל מה שקשור למוצר או השירות. בעצם הלקוחות מרגישים כאילו הם עצמם מעורבים בעסק, ויכולים לתת את דעתם על מה שנעשה.

דוגמא לשידור ישיר יכולה להיות עסק של קונדיטוריה ביתית, ובה בעל העסק שואל את הלקוחות איזה עוגה הם היו רוצים שהוא יכין לקולקציה הבאה שלו, ובנוסף להראות להם את תהליך אפיית העוגה מההתחלה ועד למוצר המושלם.

אז אם אתם רוצים ליצור את אותו קשר חזק עם קהל הלקוחות שלכם, זה לא משנה באמת מה הסיבה או האירוע, אנחנו נהיה שם עם ציוד הצילום החדיש ביותר, כדי לדאוג שהלקוחות שלכם ירגישו כאילו הם ממש איתכם ומעורבים בכל מה שקורה בעסק.

היום בעזרת הכלים שיש לעולם הדיגיטלי להציע התהלילך עצמו פשוט מאוד אם זה לדוגמא ערב מיקרופון פתוח אצלכם בבר? פשוט! מצלמים את האירוע לייב, וגם לקוחות אשר לא מכירים את העסק ייהנו ויחשפו אליכם עם תוכן איכותי אשר מתאים לתחומי העניין שלהם, ולעתיד יהפכו ללקוחות חדשים כמובן.

המשווק

השאירו פרטים

וביחד ניצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת לעסק שלכם