שיווק בטיקטוק
ראשי » שיווק טיקטוק

שיווק בטיקטוק, שהוא אחד מהמקומות הוויראליים ביותר בשנים האחרונות, מאוד דומה לקידום בערוץ יו טיוב. הפלטפורמה הגאונית הזאת ממשיכה את דרכה של הפלטפורמה הקודמת "מוזיקלי" והתחילה לתפוס תאוצה ברמה מטאורית בשנים האחרונות, עד כדי כך שלא רק צעירים משתמשים בה אלא גם סלבים ומשפעי דעת קהל.
הרעיון בפלטפורמה זו הוא ליצור קליפ קצר של וידיאו, ובתוכו יכול להיות כל מיני תכנים שונים קצרים ומעניינים. התוכן יכול להיות טרנדים חמים בעולם המדיה החברתית, תוכן הומוריסטי, שירת "ליפסינק" לקטעי קול שונים ומפורסמים או אפילו סתם דעותיו האישיות של יוצר התוכן.
כאשר אנו ושבים על שיווק בטיקטוק צריך דבר ראשון להבין באיזה אמצעי אנחנו משתמשים , והוא בעצם לא תמונה אלא קליפ קצר, שאמור להיות ממוקד לתוכן שאנחנו רוצים לשווק, אך מספיק מושך ופרובוקטיבי כדי שהצופה לא ידלג על המודעה.
בנוסף, חשוב לנו לדעת שרוב הקהל הצופה בטיקטוק, ש הוא קהל היעד של השיווק שלנו, הם בעיקר צעירים, ולכן צריך להתאים את המוצר או התוכן לקהל היעד שלנו. חשוב לציין, שלמרות זאת גם מבוגרים התחילו להיכנס לאט לאט לאפליקציה, בעיקר בגלל הילדים שלהם, וגם הם הפכו להיות חלק ניכר מהקהילה.
השיטות המוכרות בפרסום בטיקטוק הן לשתף פעולה עם אושיית רשת ויש לא מעט כאלו בטיקטוק, ובנוסף, כמובן, להריץ קידום ממומן כמו בפלטפורמת "מטה" (פייסבוק ואינסטגרם).
מומלץ להשקיע וליצור ערוץ משלכם ולהעלות כמה שיותר תוכן רלוונטי, מושך מעניין וצעיר. כדי שאם לקוח השתמש במוצר שלכם ואהב אותו, הוא יכול אפילו להעלות סרטון משלו ולפרסם אותכם על הדרך על ידי שימוש בהאשטגים (# –הדבר הכי חם בטיקטוק), וכך תוכלו להתניע את החשיפה למוצרים או השירות שלכם.
שיטה נוספת כמו שציינו, היא השיטה שקיימת בכל פלטפורמה חברתית אחרת, והיא פרסום ממומן המבוסס על הקלקות. גם כאן יוצרים מודעה רלוונטית עם תוכן מושך, והשמיים הם הגבול.