אשטגים הפכו לחלק מהותי בשפה השגרתית שלנו והכל בזכות המדיה החברתית. אשטגים עוזרים לתוכן שלנו להתגלות ולהיות חלק משיח גדול יותר סביב נושאים הרלוונטיים לעסק שלנו. אשטגים מועילים גם כדי לגלות מה הטרנד ולעקוב אחר חדשות מפורסמות. (אפשר לשתף את העניין שלך או את העסק שלך באמצעות hashtag כמו #photography, כך שאנשים מחפשים נושא מסוים יכול למצוא את הפוסט שלך
מדוע אשטגים חשובים לעסקים? למרות שנוצרו אשטגים כדי לארגן תוכן, הם הפכו מאז לדרך ליצור מכירות עבור מותגים ואנשים. לפני שנצלול ליתרונות שמציעות אשטגים, עיין בכמה נתונים סטטיסטיים בכדי להבין את ההשפעה שיש ל- אשטגים היתרון החשוב ביותר של אשטגים הוא שתוכל למצוא מייד נושאים להצטרף אליהם. שימוש חכם ב- אשטגים יכול באמת לעזור
יש מיתוס… ״אם תשתמש בכל 30 ה- אשטגים הזמינים, אינסטגרם תעניש את הפוסט שלך.״ זה שקר! אם אינסטגרם לא הייתה רוצה שתשתמש בכל 30 ה- אשטגים,אינסטגרם לא היו מאפשרים לך להשתמש ב30 אשטגים הכלל: ככל שתשתמשו בכמה תגיות אינסטגרם, תקבלו יותר חשיפה. אני ממליץ להשתמש בכל 30 כדי להשיג יותר חשיפה