בלוג

המשווק

שיווק באינסטגרם

בעידן בו הרשתות החברתיות משתלטות על העולם, חשוב להיות בעניינים ולהבין איך פלטפורמות אלו עובדות, מול מי הן עובדות, מה הפיצ’רים הכי טובים שלהם ואיך ניתן להשתמש בהם לטובת העסק. אחת הדרכים לקדם את העסק זה שיווק באינסטגרם, אחת מהרשתות החברתיות הכי פופולריות כיום, ועוד יותר, מאז שנרכשה ע”י ענקית הסושיאל, פייסבוק, אי שם ב-2012.

הפיצ’ר הכי עיקרי באינסטגרם הוא ללא ספק התמונות, ואם התמונה לא עושה את העבודה – הכל הולך לטימיון. בפייסבוק, התוכן לא פחות חשוב מהתמונה, ואם יש תוכן ותמונה מנצחים, עם מיתוג נכון באינסטגרם הפוסט יצליח. באינסטגרם, זה עובד מעט אחרת. התמונות הן העיקר, והטקסט עדיין חשוב אך פחות. התמונה והסטורי זה מה שמקדם את העסק ולכן חשוב שגם הסטוריז יהיו חלק  מהמיתוג. באינסטגרם, חוץ מתמונות עוצרות נשימה, ניתן גם לצלם סרטונים קצרים בדומה לעוד פלטפורמה חברתית פופולרית אחרת, טיקטוק.

נתחיל בשם המשתמש שלנו שזה הדבר הראשון בשיווק באינסטגרם. נקפיד על שם המותג/השם שלנו אם אנחנו המותג אותו אנו מעוניינים להציג. חשוב ששם המשתמש יהיה ישר, קליט וחדור מטרה. לאחר מכן, נעבור גם לשדות הבאים שהם לא פחות חשובים: שורת השם שלנו. בואו לא נתבלבל בין שם המשתמש לשם שלנו, כי אלה שני דברים שונים לחלוטין. בעוד ששם המשתמש זה השם שלנו כשאנחנו נרשמים לאינסטגרם עם הסיסמה, השם שלנו זה השם המלא/חלקי שמופיע מתחת לתמונה, וממש מעל הביוגרפיה הקצרה. מכיוון שהכל באינסטגרם הוא “ישר ולעניין”, גם הביוגרפיה קצרה ולכן יש לתאר את עצמנו/המותג שלנו בכמה שורות בודדות שיקלעו  HYPERLINK  למטרה הרצויה וימשכו לקוחות. בשלב הסופי, אם האישיות שלנו היא המותג עצמו, מומלץ לחבר את החשבון הפרטי לחשבון העסקי שלנו, וכך למזג ביניהם ולהציג גם אנושיות ואותנטיות בחשבון העסקי.

באינסטגרם, חשוב שנבין את המסר אותו אנו מעוניינים להעביר. נוסיף כמה אימוג’יז נחמדים, ונסכם את התיאור הקצר שלנו במשפט שמניע לפעולה כמו “התקשרו עכשיו”, “צרו קשר כעת”, עם לינק לאתר שלנו/דף נחיתה/כל דבר אחר שמציג את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר.

המשווק

השאירו פרטים

וביחד ניצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת לעסק שלכם