בלוג

המשווק

מודעה על פי גוף האדם

העיקרון בפייסבוק

על פי מחקרים משנת 2018, פייסבוק היא המדיה החברתית החשובה ביותר, וזה לא פלא שלפייסבוק יש 1.47 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום. הפייסבוק עוזר להגדיל את התנועה לאתר, ליצור לידים, לערוך מחקרי שוק, התקשרות עם לקוחות וכו’. העיקרון בפייסבוק זה להתבלט מהמתחרים שלך, לשם כך צריך מודעות ברמה גבוה (ליצירת מודעות בפייסבוק לחצו כאן), כי המודעה היא חלק בלתי נפרד מהצלחה של הקמפיין.

7 אברים קריטים במודעה

פנים

רושם ראשוני זה חשוב מאוד, רוב האנשים אף פעם לא קוראים את הפוסט! חושב לוודא שהשניות הבודדות של הצופה היו מושכות.

רגליים

לתת תחושת דחיפות במודעה, לדוגמא “הצעה מוגבלת! 3 ימים” על ידי מתן תאריך יעד לקהל, הם יקבלו קליקים שיגדילו את המעורבות במודעה.

חזה

 לגרום לאנשים להרגיש בטוחים מהמודעה זה קריטי, הפחד הוא הרגש המשפיע הכי הרבה על פעילות הצופים ולפעמים זה יכול לבוא לרעתינו, ולכן נכון להשתמש בביטויים כמו “ללא סיכון” ו”ללא התחייבות” וכו’

לב

״מה שנאמר מהלב נכנס אל הלב״.
דברו במודעה על תחומי עניין משותפים ספורט, סרטים, חיות מחמד, מיקום …
כדי ליצור הזדהות עם הצופים

מוח

לדבר במספרים והוכחות חברתיות או נתונים סטטיסטיים, זה רק יוסיף וישפר את המודעה.

פה

קריאה לפעולה במודעה,לדוגמא: “נסה עכשיו! להזמין עכשיו! קנה עכשיו!” זה הרגע שמצילים את הלקוח מחוסר החלטיות.

ולגבי אימוג'ים במודעה..

זו מדיה חברתית, אז מותר להתפרע.

(מודעה עם מסר רציני ממליץ לא להשתמש באימוג’ים)

טיפ אחרון לגבי צבעים במודעה

מומלץ להשתמש בצבעים בהירים ומרתקים כמו, 

ותמיד לנסות כמה גישות צבע שונות ובדוק מה הכי מתאים למודעה.

 כחול = אמינות

 ירוק  = רגוע
 אדום =  שמחה ועוצמה
 כתום =  דינמיות

המשווק

השאירו פרטים

וביחד ניצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת לעסק שלכם