בלוג

המשווק

5 טיפים לשיווק נכון בתקופת הקורונה

אחד האתגרים הכי גדולים כרגע הוא ללא ספק משבר הקורונה, שמשפיע מדי יום על מאות ואלפי עסקים שמנסים לשרוד ולהתאושש. במאמר זה, נביא מספר טיפים שיכולים לעזור לשיווק נכון של העסק גם במשבר, צמיחה מחודשת וחשיפה ללקוחות חדשים.עולם הדיגיטל, יחד עם הקורונה, הפך לחזק יותר. קהילת האינטרנט עברה לזום, ולעבוד מהבית, ונדמה שכולם נמצאים יותר באינטרנט מאשר בחוץ. דווקא באתגרים כאלה, חשוב למנף את העסק וללמוד כיצד להחזיק אותו מעל המים. כמו בכל תקופה, חשוב גם כאן להבין את צרכי הלקוחות, לשווק בצורה נכונה ולדבר בגובה העיניים. בזמן שכולם בבית, צריך להתבונן ולהסיק מסקנות חשובות לגבי העסק. דווקא זו התקופה לבלוט מבין המתחרים ולהציע הצעות אטרקטיביות יותר.

  1. הישארו על הגל

אל תיתנו לתקופה הזו לבלבל אתכם. נכון שלא מומלץ להישאר במקום, אבל חשוב להגיע להחלטות ואפילו להתייעץ עם מומחים בתחום השיווק הדיגיטלי כדי להבין מה העסק צריך כרגע. בתקופה כזו, בית עסק יכול לעשות טעויות ולקבל החלטות שגויות – חשוב לא להתמודד עם זה לבד. כך תקבלו ליווי, תמיכה ועזרה על מנת למנף את העסק. חישבו על צרכי קהל היעד ומה אתם מציעים להם גם בתקופה מאתגרת זו.

  1. השתמשו בקידום אורגני

למה לא לקדם את האתר ולשדרג אותו מחדש? זו ההזדמנות שלכם. תבדקו את התוכן באתר שלכם – האם הוא רלוונטי, מעודכן וחדש? האם יש תוכן מיושן יותר? האם צריך לרענן את התוכן, או להחליף קישורים? תבדקו את מילות המפתח שלכם. אולי יש יותר טובות? תוסיפו תוכן חדש לאתר, אולי פוסט בבלוג, אולי סרטון וידאו, כל דבר שימשוך את העין ויוסיף חשיפה.

  1. בניית אתר או חנות אונליין

אם יש לכם עסק פיזי או חנות פיזית, הגיע הזמן לעבור לעולם הדיגיטל ולהשתדרג גם מבחינה הזו. אם החנות חייבת להישאר סגורה, או שלא מגיעים הרבה לקוחות, אפשר לשקול בניית חנות אונליין ולהיכנס לאתר ה-E-Commerce. כמובן שתצטרכו לקבל ייעוץ בנושא, אבל זה משהו ששווה לשקול. כך תוכלו להשיג לקוחות שגם ככה נמצאים רוב הזמן בבית, ולהציע מוצרים ומבצעים חדשים ליותר קהל.

  1. השתמשו בקידום ממומן

השתמשתם בקידום אורגני? מעולה. אולי הגיע הזמן לשקול גם קידום ממומן, עם קמפיינים שיכולים להגיע לחשיפה מאוד יפה, וללידים חדשים. חשוב להבין איזו פלטפורמה יותר תעבוד בשבילכם, תלוי באופי העסק, בין אם זה בפייסבוק, יוטיוב, גוגל, אינסטגרם – ולצאת לדרך עם הקמפיין המיוחל.

  1. הישארו מעודכנים

גם בקורונה, חשוב להישאר מעודכן בכל הטרנדים ולבחון את דף הפייסבוק או האתר – תמיד צריך משהו חדש, ותמיד אפשר להשתדרג וזה כל היופי באינטרנט. בין אם זה בויזואליות או בתוכן, בצבע או בלוגו, בבאנר חדש או בפלייר דיגיטלי; תמיד אפשר לחדש משהו בנראות המותג. שימרו על קשר עם הלקוחות הקבועים, בין אם זה בפגישה פיזית או בזום, הראו להם שאתם כאן בשבילם גם עכשיו. זיכרו, גם במשברים, הצרכנות חיה ובועטת; נצלו את זה לטובתכם ואל תפסיקו במלאכת השיווק.

המשווק

השאירו פרטים

וביחד ניצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת לעסק שלכם