היא המעצמה הכי גדולה שיש כיום ברחבי האינטרנט ובעיקר בתחום השיווק. אתה לא מישהו אם אתה לא נמצא שם, וככה לקוחות יוכלו למצוא כל מוצר שהם מעוניינים בו – דרך מנוע החיפוש של גוגל. אז למה לא לעזור להם למצוא את מה שהם מחפשים? מערכת המודעות של גוגל, Google Ads, הידועה גם כ-PPC (Pay Per Click), עוזרת ללקוחות למצוא את המוצר או השירות בו הם חושקים בעזרת מודעה שצצה בתחילת הדף ואי אפשר לפספס אותה. ניתן לקדם את המוצר גם דרך קידום אורגני בגוגל, אך מכיוון שגוגל לא מרוויחה מזה כסף, התוצאות האורגניות יופיעו בד”כ מטה יותר בדף הראשון.
פרסום בגוגל הוא נושא מאוד רחב, היות וגוגל לוקחת לא מעט קריטריונים בחשבון בעת פרסום מודעה. לכל ביטוי יש תחרות לא קטנה וחייבים לבלוט מבין כל המתחרים. לכן, בקידום ממומן בגוגל בעזרת מודעה, גוגל תשים לב גם להצעות המחיר אותן הצענו, בנוסף לאיכות התוכן במודעה, כמות המילים, ושימוש במילות מפתח. כך נדע את הדירוג של המודעה שלנו (שנקרא גם Ad Rank). כדאי לדעת שגם אם אנחנו מציעים הצעת מחיר למודעה, זה לא תמיד הסכום אותו נשלם בסופו של דבר; הפרמטרים של פרסום בגוגל משתנים והצעת מחיר גבוהה לא מבטיחה לנו תוצאות יותר טובות. הקידום הממומן בפרסום בגוגל יעיל יותר משמעותית כי הוא מהיר יותר ויכול להביא תוצאות משמעותיות תוך פרק זמן קצר. המודעה קופצת בעיניים, וישר אפשר להתקשר. זה נגיש ונוח וכמעט כל בעל עסק משתמש כיום באפשרות זו.