טיקטוק היא אחת האפליקציות היותר מוכרות כיום, וצברה תאוצה בשנה- שנתיים האחרונות. הקסם בטיקטוק הוא להעלות סרטון מאוד קצר, לרוב עם שיר, ולעשות ליפ-סינק לשיר או לרקוד איתו. האפליקציה המוכרת יותר הייתה “מיוזיקלי”, שנרכשה לבסוף ע”י טיקטוק. הפופולריות של אפליקציית טיקטוק תפסה תאוצה בעיקר בגלל היופי בשיתוף בזמן כה קצר. כיום משתמשים משתפים את הריקודים שלהם, הכישורים שלהם, עיצובים שונים, בדיחות ואפילו שיווק מוצרים.
פרסום בטיקטוק מאוד דומה לקידום בערוץ יוטיוב, וחשוב לדעת למי אנו מכוונים – קהל היעד של טיקטוק הוא בעיקר צעירים וחשוב לדעת זאת, למרות שגם מבוגרים התחילו להיכנס לאט לאט לאפליקציה, בעיקר בגלל הילדים שלהם. השיטות המוכרות בפרסום בטיקטוק הן לשתף פעולה עם אושיית רשת ויש לא מעט כאלו בטיקטוק. מומלץ גם להשקיע בערוץ שלכם ולהעלות כמה שיותר תוכן רלוונטי; אם לקוח השתמש במוצר שלכם ואהב אותו, הוא יכול אפילו להעלות סרטון משלו ולהשתמש בהאשטגים – הדבר הכי חם בטיקטוק, כך תוכלו להתניע את החשיפה למוצרים או השירות שלכם. שיטה נוספת, כמו בכל פלטפורמה חברתית אחרת, היא פרסום ממומן המבוסס על הקלקות. גם כאן יוצרים מודעה רלוונטית עם תוכן מושך, והשמיים הם הגבול.