פרסום בפייסבוק הוא אחת הדרכים היעילות להגיע לקהל יעד יותר נרחב. פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הכי גדולה בעולם, ולא סתם – מיליוני משתמשים שמתווספים מדי יום, ואינסוף אפשרויות לבעלי עסקים. כיום, הפרסום האורגני פחות עובד בפייסבוק ולכן יש לשקול ברצינות פרסום ממומן בפייסבוק כדי למקסם תוצאות.
בפרסום בפייסבוק, ישנן כמה מטרות עיקריות. כשיוצרים מודעה יש לחשוב על כל הפרמטרים הנכונים וכיצד להשתמש בהם בצורה הנכונה. למשל, יש לחשוב על קהל היעד שלנו מבחינת גיל, מין, ושאר קריטריונים אחרים. לאחר מכן, יש לחשוב על מטרת הקמפיין ומה אנחנו בעצם רוצים להשיג מהמודעה הזו? להגדיל חשיפה, להשיג לידים? למכור את השירות או המוצר שלנו? כל אלה חייבים להילקח בחשבון בעת פרסום ממומן בפייסבוק. בכל מה שקשור לכסף – מודעות פייסבוק הן הדרך הטובה ביותר להגיע ליותר לקוחות, אך אפשר להגיע אליהם גם בעזרת תוכן איכותי ושיווק נכון. ישנם לקוחות שיעדיפו תוכן פחות “פרסומי” ותוכן יותר אותנטי. לכן, כדאי לשלב את הלקוחות בפוסטים ולהניע לפעולה כמה שיותר. בפרסום בפייסבוק, מומלץ גם לשלב תוכן אינפורמטיבי יחד עם תוכן שיווקי פחות אגרסיבי וכך להגיע ליותר קהל.