פרסום ביוטיוב

משרד פרסום עבודה יוטיוב

חושבים על פרסום ביוטיוב? למי זה מתאים, ובכלל איך זה נעשה? 

אז כמה פעמים יצא לכם לראות פרסומות ביוטויב וכל מה שחשבתם לעצמכם זה – "נו יאללה דלג דלג…", אבל מצד שני אם זה קרה כל כך הרבה פעמים תחשבו – לכמה פרסומות ביוטיוב יצא שנחשפתם…

למעשה מידי פעם יש את אותה פרסומת שמושכת אותנו לצפות לאחר הגבלת זמן הצפייה של הפרסומת, והחכמה היא לדעת איך יוצרים "הוק" (כמו לדוג) כדי למשוך את הצופים להמשיך לצפות בפרסומת.

ישנם מספר שיטות לעשות זאת, אם זה מבחינת הויזואל של הפרסומת שתהיה מושכת, מעניינת ופיקנטית לעיני הצופה, או אם זה מבחינת התוכן שיסקרן את הצופה להמשיך לראות ולהבין במה מדובר. בסופו של יום, ניסיונו של משרד פרסום הוא שנותן את התובנות לגבי מה תופס את הצופים ומושך אותם ומה לא.

כדי שנתחיל לייצר פרסומת מעניינת ומושכת, עלינו שלב ראשון לחשוב על תוכן הפרסומת והמסר שאנחנו רוצים לשדר, ובד בבד איך לשלב תוכן שיווק שיניע לפעולה אצל הלקוחות שלנו או ישאיר רושם כדי שיזכרו אותנו.

לאחר מכן, יש לכתוב תסריט שבו נעבוד לפי שלבי צילום והרעיונות אשר עלו מהשלב הקודם. ואז, אנחנו, מגיעים לשלב ההפקה.

בשלב ההפקה אנחנו נצלם בסטים הנכונים, עם שחקנים או אנשי המקצוע, כדי להתאים את התוכן לפרסומת.

אז איך עושים את כל  זה? בעזרת שליטה מלאה של משרדנו בכל הנוגע בעולם המדיה, אנו מסוגלים להפיק, לכתוב, לצלם, לערוך ולהנפיש כל תוכן העולה לכם על הדמיון.

זה בסדר גם אתם מתקשים בלכתוב תסריט, או, להפך אתם יודעים בדיוק איך שהדברים אמורים להראות, בכל מקרה אנחנו שם בשבילכם ועם מבחר כלים ואנשי מקצוע (אפילו שחקנים) שילוו אותכם לאורך כל הדרך ביצירת התוכן המיוחד שידגיש את העסק שלכם ויחשוף אותו לאלפי לקוחות חדשים.

המשווק

השאירו פרטים

וביחד ניצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת לעסק שלכם